Het avontuur begint...

22 februari 2016 - Addis Abeba, Ethiopië

Zo duurt het nog anderhalf jaar voordat je weggaat en zo zit je ineens in Frankfurt op je volgende vliegtuig te wachten. Het avontuur is nu echt begonnen na een lastig afscheid. Nog ongeveer anderhalf uur voordat onze volgende vlucht de lucht in gaat, zeven uur in de lucht richting Ethiopië. Tot de volgende!

1. Noek en San:
    Joehoeeeeeee!!!!!
    Yes, we zijn de eerste.
    We volgen jullie al vanaf de eerste vlucht :-)! Het is inmiddels 00:35 uur en jullie vliegen nu Egypte binnen vanaf de middellandse zee!
    Heel heel heel veel plezier en geniet ervan samen. Het wordt een prachtige reis, dat weet ik zeker! Tot het volgende berichtje:-)!

Love u. X Noek en San.
  2. Cees en Tonny:
    Hoi lieve Marit,
    Je zult nu al wel in Malawi zijn. Wat een avontuur! Zó benieuwd naar het verdere verloop.
    Heb je een voorspoedige reis gehad? We zijn van plan om je elke dag te volgen. Het ga je goed, hoor!
  3. Henriëtte:
    Ha Marit,

na de hobbel richting Brussel geen grote hobbels meer gehad? De reis was een avontuur op zich, vermoeiend neem ik aan. Ben benieuwd naar jullie eerste indrukken als je eenmaal echt op de plek van bestemming bent. Eerst maar eens een paar dagen rustig aan doen en wennen aan al het nieuwe. Veel succes!

Groeten,
    Henriëtte
  4. Mamsepams en Kees:
    24 februari 2016
    Vandaag, woensdag zijn jullie met de bus naar Mzambazi gereisd, onder begeleiding van zuster Florence.....na eerst een nacht te hebben doorgebracht in 'haar' klooster. Wat zouden jullie eens allemaal voor moois hebben gezien onderweg :-) Vannacht een nachtje bij de nonnen in Mzambazi, fijn om zo een beetje bij te kunnen tanken van al het reizen en alle indrukken die jullie al hebben opgedaan. We hopen dat we binnenkort verslag krijgen van jullie eerste dagen daar, al zou dat best eens even kunnen duren want we weten dat internet op het moment niet echt voorhanden is. Wij wachten af...... :-) Slaap in ieder geval maar lekker vannacht meiden en geniet morgen van een nieuwe dag......30 graden geven ze af (terwijl wij in de sneeuw zitten) met af en toe wat regen om af te koelen :-) Tot gauw weer hoor :-)