Maandag t/m woensdag

25 februari 2016 - Euthini, Malawi

Na zeventien uur in het vliegtuig te hebben gezeten komen we aan in Lilongwe. Henry, een lokale taxi-chauffeur neemt ons mee naar de stad om geld te pinnen, een simkaart, internet en water te kopen. Hierna rijdt hij ons naar Mzuzu, ongeveer 5 uur rijden met de auto. We komen aan en worden ontvangen door sister Florence. Zij woont in het klooster in Mzambazi, maar is naar Mzuzu gekomen om ons te ontvangen en met de bus naar Mzambazi te reizen. We slapen die avond eerst in Mzuzu en de volgende ochtend worden we met een jeep naar de bussen gebracht. Hier moeten we een uur wachten totdat de bus vol zit en daarna vertrekken we om vier hobbelige uren later aan te komen in het dorp waar we zullen verblijven. Die nacht slapen we ook weer in het klooster, maar deze keer in Mzambazi zelf.

1. Cees en Tonny:
    26 februari 2016
    Lieve Marit,

We vinden het zo leuk om telkens een berichtje van je te lezen. Van je vader en van Noeki hebbenwe ook een paar foto's gekregen, via Whatsapp. Hartstikke leuk. Zo te horen en te zien gaat 't goed met je en geniet je nu al van ontmoetingen met volwassenen en kinderen. We hopen dat je ook de komende dagen fijne dingen zult beleven. Hier bij ons gaat alles goed. Tot een volgende keer. Lieve groeten van opa Cees en oma Tonny.
  2. Noek en San:
    26 februari 2016
    Lieve zus!

Wat ben ik blij dat ik je zie genieten op alle foto's die je naar ons stuurd :-), maar wil je nooit meer een foto van een hond sturen en zeggen dat het LION is!! Ik kreeg bijna een hartverzakking :-).
    Enjoy Maart. Groetjes aan Angelique!

Liefs Noek en San.